2019-2020

ST Excellent/SVS/Westerbeekse Boys JO9-1 - Gassel JO9-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen ST Excellent/SVS/Westerbeekse Boys JO9-1 en Gassel JO9-1 uit het seizoen 2019-2020 welke is gespeeld op zaterdag 08 februari 2020. De uitslag van dit duel was 3-13.

Eerste zege met dubbele cijfers in 2020
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO9-1)  |

Onze eerste wedstrijd na de winterstop vond plaats in Oploo, tegen de JO9-1 van ST Excellent/SVS/Westerbeekse Boys (ESW). We togen er vol goede bedoelingen naar toe. Dat bleek, in no-time maakte Gassel de 0-1, Jesse van Dinther was de maker van dit doelpunt. Het eerste kwart konden we niet echt afstand nemen, getuige de 3-3 na dit kwart. Maar dat zou veranderen. Het tweede kwart was nog geen vijftien tellen bezig, of de 3-4 lag al in de touwen. Het verzet was gebroken. Gassel speelde een goede pot met goed samenspel en veel inzet. De rust werd bereikt met een 3-7 tussenstand. Abel Loeffen en Jesse verzorgden de productie. ESW deed zijn best maar had de verdere wedstrijd niets meer in te brengen. Gassel bleef scoren. Eén doelpunt van Janne Brans, met een mooie assist van Abel, had zelfs veel weg van de goal van ene Marco van Basten, juni '88 in München. Toen de rook was opgetrokken stond er een keurige 3-13 op het scorebord, waarbij Gassel ook nog eens liefst zes keer het aluminium raakte. De doelpunten kwamen op naam van Jesse (6), Janne (3), Abel (3) en Ruben van Boekel (1). Maar bovenal was het (samen)spel een genot om naar te kijken!