2019-2020

SV TOP JO15-4 - Gassel JO15-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen SV TOP JO15-4 en Gassel JO15-1 uit het seizoen 2019-2020 welke is gespeeld op zaterdag 23 november 2019. De uitslag van dit duel was 7-5.

Helaas geen punten na spannend duel
  |  Auteur: Don van de Wiel (trainer/leider Gassel JO15-1)  |

Gassel JO15-1 begon heel sterk aan de wedstrijd, door een doorbraak op de rechterflank van Kevin van Zuijlen. Hij gaf een puntgave voorzet op Jelle van Deventer en deze rondde hem beheerst af. Snel hierna volgde de 0-2 door een solo van Kevin van Zuijlen die door de verdediging wandelde en beheerst schoof hij de bal langs de keeper. Hierna kantelde de wedstrijd snel. Door een slaapmoment achterin liep de spits recht op doelman Jorn Vogelaars af en die kon de aanvaller niet stoppen. Hierna kwam er een hoge bal die houdbaar leek voor Jorn, maar helaas viel deze erin en dus een 2-2 tussenstand. Het bleef een hele spannende wedstrijd en Gassel maakte net voor rust nog de 2-3. Femke van Thiel was de gelukkige, ze rondde de goedlopende aanval over meerdere schijven koelbloedig af vanaf randje 16. De 2-3 was ook de ruststand.

Na de rust kwam de tegenstander uit Oss goed uit de startblokken en na een corner werd het 3-3. Hierna was het Kevin van Zuijlen die na een sola van eigen helft de keeper uitspeelde en het bal in het doel tikte. Herna scoorde SV TOP JO15-4 twee snelle doelpunten achter elkaar. Door goede individuele acties kwamen de spelers vrij voor de goal te staan hierdoor was het 5-4. Na een vrije trap viel de bal heel ongelukkig via een scrimmage in het Gasselse doel en dus stond het 6-4. Hierna deed Gssel nog iets terug. Een snelle counter door het midden werd beloond en beheerst afgerond door Tygo van Deventer. De Osse ploeg had net iets meer geluk en in de laatste drie minuten viel er nog een goal. De spits kon de keeper uitspelen en helaas rondd hij het daarna beheerst af en dus was de eindstand 7-5. Al met al een leuk en spannend potje waarin er heel hard werd gewerkt.