Ysselsteyn JO9-1 - Gassel JO9-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Ysselsteyn en Gassel JO9-1 uit het seizoen 2019-2020 welke is gespeeld op zaterdag 05 oktober 2019. De uitslag van dit duel was 6-3.

Onverdiende nederlaag in Limburg
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO9-1)  |

Vandaag de verre uitwedstrijd naar het Limburgse Ysselsteyn. Onder een stralend zonnetje speelden Gassels trots een prima partij. Eigenlijk de gehele wedstrijd was Gassel beter met volop kansen, echter was de keeper van de gastheren constant een sta-in-de-weg. Nadat Gassel al wat kansen had gehad, opende Ysselsteyn de score. Korte tijd later was het Abel Loeffen die met een bekeken schot de 1-1 produceerde. De thuisploeg was echter nog 2x succesvol zodat we de rust bereikte met een 3-1 achterstand. De 2e helft een zelfde beeld. Gassel viel aan en kreeg de kansen, Ysselsteyn scoorde en tilde de stand naar 4-1. Jesse van Dinther was vervolgens doorgebroken, maar de keeper haalde hem neer. De vrije trap werd echter onberispelijk binnen geschoten door Jesse. Gassel bleef de aanval zoeken, maar kansen voor Janne Brans, Siem Schippers en Jesse kregen niet hetgeen ze verdienden. Na de 5-2 kon Jesse nog iets terug doen, 5-3. Het kon nog! Maar door de ruimte die achterin werd weg gegeven omdat we vol op de aanval speelden, maakte Ysselsteyn aan alle illusies een eind en scoorde de 6-3. Al met al een goede wedstrijd waarin we eigenlijk de drie punten verdienden, maar mede dankzij een prima keeper bleven de punten helaas in Limburg.