Gassel JO7-1 - speeldag 11/09/2021

Op deze pagina vindt u het verslag van het minitoernooitje van Gassel JO7-1 op de 1e speeldag van Fase 1 van het seizoen 2021-2022 welke is gespeeld op zaterdag 11 september 2021. Het toernooitje werd gespeeld bij SIOL JO7-1.

Uitstekend debuut Gassel JO7-1
  |  Auteur: Martine Linders-Hendriks (leidster Gassel JO7-1)  |

Vandaag was het debuut van Gassel JO7-1 en ze hebben het fantatisch gedaan! De spelers waren Joris de Kleijn, Eva Loeffen, Daan Franken, Sem Leemrijse, Sofie van den Oever en Bas Linders. De eerste wedstrijd tegen SJO Vianen Vooruit JO7-2 was wennen maar wel gescoord door een samenspel van Sem Leemrijse en Daan Franken. In d tweede wedstrijd tegen EGS '20 JO7-1 begonnen ze elkaar meer te vinden en stonden ze zelfs lang voor! Uiteindelijk verloren met 2-3 maar super knap! Voor de derde wedstrijd tegen SIOL JO7-1 hadden de spelers bijna alles al gegeven in de eerste twee wedstrijden, maar ondanks het verlies wederom een doelpunt door Sem Leemrijse. Verdediging van Joris, Daan en Bas was ijzersterk, dames Sofie en Eva heel goed meegedaan en zelfs een regenworm gevonden tijdens de wedstrijd! En Sem topscoorder! Alle spelers waren heel enthousiast en hebben weer zin in volgende week!