2020-2021

Margriet JO14-2 - Gassel JO14-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de bekerpoulewedstrijd tussen Margriet JO14-2 en Gassel JO14-1 uit het seizoen 2020-2021 welke is gespeeld op zaterdag 26 september 2020. De uitslag van dit duel was 8-1.

Stevige uitnederlaag in Oss
  |  Auteur: Jos Thijssen (trainer/leider Gassel JO14-1)  |

Gassel heeft een flinke nederlaag geleden in Oss tegen Margriet JO14-2. In de 1ste helft leek het er helemaal niet op dat Gassel een flinke nederlaag zou lijden. Het was namelijk een redelijk gelijkwaardig duel in het begin, waarbij het spel zich voornamelijk op het middenveld afspeelde. Na een kwartier voetballen kon de gasselse verdediging de bal niet goed wegwerken en kwam de bal na wat gefrommel voor de voeten van een speler van de thuisclub die de bal binnen kon schieten, 1-0. Gassel kreeg ook wat kansen, een voorzet werd in de handen van de keeper gekopt, een aantal schoten op goal mistte preciesie. Bij een vrije trap van Gassel ging de bal voor het doel langs waarbij niemand het laatste zetje kon geven. De ruststand was dan ook 1-0.

In de tweede helft een heel ander spel. Na een twee- tot drietal wissels aan de zijde van de thuisclub was het spel eenzijdig richting het Gasselse doel en kon de Gasselse formatie het niet meer bijbenen. In eerste instantie kon de Gasselse doelman Jur van der Heijden nog bij twee schoten redding brengen, maar daarna was er geen redden aan. Na een snelle aanval over rechts kon de spits de bal makkelijk binnentikken 2-0. Direct daarna balverlies van Gassel op het middenveld waarna Margriet via haar snelle rechterspits wederom wist te scoren 3-0. Een uittrap van de gasselse doelman kwam recht in de voeten van de spits, die direct de bal onhoudbaar binnen schoot 4-0. Hierna ging het snel en werden nog drie goals geincasseerd 7-0. Gassel deed nog wel iets terug. Bij een overtreding op het middenveld kreeg Gassel een vrije trap te nemen die door Gijs Thijssen snel werd genomen en waarbij hij Tygo van Deventer met een dieptepass voor de keeper zette, deze kon hierbij de eretreffer binnenschieten 7-1. Margriet wist nog eenmaal te scoren waardoor 8-1 de eindstand werd.