Gassel JO11-1 - De Zwaluw JO11-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Gassel JO11-1 en De Zwaluw JO11-1 uit het seizoen 2021-2022 welke is gespeeld op zaterdag 18 september 2021. De uitslag van dit duel was 15-3.

Gassel JO11-1 boekt monsterzege
  |  Auteur: Joris van Bommel (trainer/leider Gassel JO11-1)  |

Gassel JO11-1 wist deze zaterdag de eerste drie punten van het seizoen bij te schrijven. Na een sterke wedstrijd met in totaal maar liefst 18 doelpunten konden de Gasselnaren als winnaar van het veld stappen in het thuisduel tegen De Zwaluw JO11-1. De wedstrijd werd opengebroken door een goede actie van Roel de Kleijn. Zijn schot belandde op de lat, maar Abel Loeffen was er als de kippen bij om de bal binnen te koppen. Vervolgens wisten Abel Loeffen en Ruben van Boekel de bal allebei nog een keer achter de Oeffeltse keeper te krijgen. Toch ging niet alles goed en na fouten in de Gasselse defensie mocht De Zwaluw een penalty nemen. Deze werd onberispelijk binnen geschoten: 3-1. Nadat Abel Loeffen en Ruben van Boekel allebei weer twee doelpunten wisten te maken en ook Kevin Leemrijse een goal meepikte, leek het Gasselse elftal te vergeten dat er ook nog verdedigd moest worden. Hierdoor kreeg De Zwaluw wederom de kans om iets terug te doen en de stand op 8-2 te brengen. Vervolgens wisten achtereenvolgens Abel Loeffen (2x), Mick Pennings, Kevin Leemrijse en Roel de Kleijn het Zwaluwse net te vinden. Daarna wist De Zwaluw nog een keer uit te breken om zo het derde tegendoelpunt te maken. Het slotakkoord was wederom voor Abel Loeffen die daarmee de eindstand bepaalde op 15-3. De snelle rekenaars onder de lezers hebben vast meteen gezien dat één Gassels doelpunt ontbreekt; de verslaggever van dienst heeft deze helaas niet meegekregen. Al met al een goede wedstrijd waarin ook nog een aantal ontwikkelpunten naar voren kwamen voor de komende weken.