2021-2022

Gassel JO11-1 - Gemert JO11-3

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Gassel JO11-1 en Gemert JO11-3 uit het seizoen 2021-2022 welke is gespeeld op zaterdag 19 maart 2022. De uitslag van dit duel was 3-7.

Geflatteerde thuisnederlaag
  |  Auteur: Joris van Bommel (trainer/leider Gassel JO11-1)  |

De JO11 mocht vandaag op eigen veld aantreden tegen Gemert JO11-3. Het publiek zal hebben genoten want het was mooi voetbalweer en beide teams lieten bij vlagen uitstekend voetbal zien. Het waren de Gasselnaren die op voorsprong kwamen. Een corner belandde voor de voeten van Ruben van Boekel en die schoot de bal feilloos achter de Gemertse doelman. Maar ook de ploeg uit Gemert liet goed voetbal zien en even later moest er helaas een tegentreffer geïncasseerd worden waardoor er een 1-1 op het scorebord stond. Hierna was weer de beurt aan Gassel want na goed doorgaan van Abel Loeffen werd de bal op maat afgeleverd bij Mick Pennings die de bal achter de keeper kon prikken; 2-1. Daarna liet ook Gemert weer van zich horen en stond even later weer 2-2. In de tweede helft wisten de Gasselnaren voor de derde keer op voorsprong te komen. Een goede steekbal van Joep Boeijen bereikte Mick Pennings die zijn tweede van de dag kon binnenschieten. Vervolgens waren er kansen over en weer maar uiteindelijk waren het de bezoekers die de 3-3 binnenschoten. In het laatste kwartier leek de energie bij de Gasselnaren weg te vloeien en konden de Gasselnaren zichzelf niet belonen met minstens één punt. De bezoekers wisten zelfs nog viermaal te scoren waardoor na het laatste fluitsignaal een (enigszins geflatteerde) uitslag van 3-7 op wedstrijdformulier werd genoteerd. De Gasselnaren mogen zeker tevreden zijn over de eerste 45 minuten waarin veel inzet en veerkracht werd getoond. Nu is het zaak om dit 60 minuten lang vol te houden.