Gassel JO11-1 - JVC Cuijk JO11-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Gassel JO11-1 en JVC Cuijk JO11-1 uit het seizoen 2021-2022 welke is gespeeld op zaterdag 02 april 2022. De uitslag van dit duel was 5-0.

Eerste driepunter na ruime zege
  |  Auteur: Joris van Bommel (trainer/leider Gassel JO11-1)  |

De JO11 wist vandaag de stijgende lijn door te zetten tegen JVC Cuijk. Nadat vorige week gelijk werd gespeeld, konden de Gasselnaren deze week voor het eerst drie punten bijschrijven. Deze keer werd er vanaf het begin goed druk gezet en al binnen één minuut lag de bal in het net. Na een goede steekpass van Ruben van Boekel kon de doorgelopen Abel Loeffen de bal in de korte hoek schieten. Vervolgens kreeg Gassel kans op kans, maar het vizier stond niet op scherp. Hierdoor bleef JVC lang in de wedstrijd waarbij ze ook een aantal redelijke kansen kregen. Pas in het derde kwart wisten de Gasselnaren door te drukken. Het was Roel de Kleijn die de bal voor de voeten kreeg en via de Cuijkse goalie raak wist te schieten. In het laatste kwart wisten de Gasselnaren elkaar eindelijk wat beter te vinden en ging de bal goed rond. Dat resulteerde in nog drie doelpunten. Eerst was het Mick Pennings die de bal na een goede lage voorzet van Kevin Leemrijse in het lege doel kon tikken. De laatste twee doelpunten kwamen op naam van Diede van de Wiel, die twee keer goed meeliep en de bal keurig in de lange hoek schoot. Zo eindigde de wedstrijd in 5-0 waarbij ook de Gasselse defensie een groot compliment verdiende voor hun sterke verdedigende optreden.