2021-2022

Gassel JO11-1 - Montagnards JO11-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Gassel JO11-1 en Montagnards JO11-1 uit het seizoen 2021-2022 welke is gespeeld op zaterdag 02 oktober 2021. De uitslag van dit duel was 5-6.

Goede wedstrijd maar geen punten
  |  Auteur: Joris van Bommel (trainer/leider Gassel JO11-1)  |

De JO11-1 mocht vandaag op eigen veld aantreden tegen Montagnards uit Bergen. Het meegereisde publiek had zeker niet voor niks de lange tocht gemaakt, want ze kregen een spannende en vermakelijke wedstrijd te zien. Al snel na de aftrap wist Abel Loeffen de score te openen door de bal hard en hoog achter de keeper te schieten. Vervolgens kwam Montagnards beter in de wedstrijd en wisten ze met twee doelpunten orde op zaken te stellen. . De Gasselnaren gingen succesvol in de achtervolging en zo wisten achtereenvolgens Mick Pennings en Abel Loeffen het net te vinden om zo een 3-2 voorsprong op het scoreboard te zetten. Snel hierna wisten de bezoekers de stand weer in evenwicht te brengen. Vervolgens was het wederom Abel Loeffen die de thuisploeg op een 4-3 voorsprong schoot. Maar weer wist de ploeg uit Bergen de stand gelijk te trekken. Lange tijd leek deze 4-4 stand het hoogst haalbare voor beide ploegen want de energie verdween langzaam uit het spel. Toch waren het de bezoekers die in het laatste kwartier de aandacht er het beste bij hielden en nog twee keer wisten te scoren: 4-6. De aansluitingstreffer van Mick Pennings gaf de Gasselnaren nog de hoop dat er één puntje uit het vuur gesleept kon worden, maar uiteindelijk bleef de stand steken op 5-6 in het voordeel van het team uit Bergen. Een domper voor de Gasselnaren die na een goede wedstrijd misschien toch wel een punt hadden verdiend voor het harde werk.