Gassel JO16-1 - UDI '19/CSU JO16-2

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Gassel JO16-1 en UDI '19/CSU JO16-2 uit het seizoen 2021-2022 welke is gespeeld op zaterdag 02 oktober 2021. De uitslag van dit duel was 1-8.

Ietwat geflatteerde thuisnederlaag
  |  Auteur: Jos Thijssen (trainer/leider Gassel JO16-1)  |

Gassel JO16-1 heeft een ruime nederlaag geleden, maar uitslag is ietwat geflatteerd. Door naïef verdedigen en wat ongelukkigheid wist de ploeg uit Uden voor de rust drie keer te scoren. De ploeg uit Uden speelde wat volwassener dan Gassel, waar diverse spelers zich tot het uiterste moesten inzetten om bij te kunnen benen. Maar Gassel JO16-1 zelf kreeg in de eerste helft ook diverse kansen om een paar keer te scoren, maar dat lukte telkens net niet. Na de rust kreeg Gassel JO16-1 direct weer een doelpunt tegen; dit keer bleef de bal hangen in het vijfmetergebied bij een corner en kon de bal makkelijk in het Gasselse doel worden geschoten. Een snelle uitval betekende 0-5. De Gasselse formatie probeerde toch te blijven voetballen en het was Gijs de Waal die vanaf afstand de eretreffer binnenschoot 1-5. UDI '19/CSU JO16-2 had toch wel de overhand en liep tamelijk eenvoudig uit naar 1-7. Na het geven van een penalty voor een handsbal in de laatste minuut van de wedstrijd as de eindstand uiteindelijk 1-8.