2021-2022

Venhorst JO11-1 - Gassel JO11-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Venhorst JO11-1 en Gassel JO11-1 uit het seizoen 2021-2022 welke is gespeeld op zaterdag 12 maart 2022. De uitslag van dit duel was 5-4.

GVeerkracht assel JO11-1 net niet genoeg
  |  Auteur: Joris van Bommel (trainer/leider Gassel JO11-1)  |

De JO-11 mocht vandaag een vroege pot spelen tegen Venhorst. De Gasselnaren starten goed want al na een paar minuten kwam de ploeg op voorsprong. Mathijs Hendriks wist vanaf een meter of twintig de bal op fraaie wijze achter de doelman te plaatsen. Er leek geen vuiltje aan de lucht maar langzaam kwam Venhorst beter in de wedstrijd. De Gasselse ploeg ging uit positie lopen en werd onnodig slordig in balbezit. Zo wist Venhorst gelijk te maken en omdat de Gasselnaren niet in de wedstrijd zaten, keken ze aan het einde van het derde kwart tegen een achterstand aan van maar liefst 5-1. Mede dankzij een goed optreden van de keepers Diede van de Wiel en Joep Boeijen werd de schade niet nog groter. Gelukkig liet de Gasselse ploeg het daar niet bij zitten en met veerkracht en inzet werd Venhorst het laatste kwartier in de verdediging gedrongen. Eerst was het Mick Pennings die na goed doorgaan de bal in de lange hoek kon schuiven. Vervolgens wist Abel Loeffen twee keer raak te schieten en was de spanning weer helemaal terug (5-4). In de laatste minuten was er een ware belegering van het Venhorstse doel met een groot aantal corners maar de bal viel helaas net niet goed. Zo kon een goed laatste kwart de wedstrijd helaas niet meer omdraaien en eindigde de wedstrijd in 5-4.