2023-2024

Gassel JO18-1 - Wilhelmina '08 JO18-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de bekerwedstrijd tussen Gassel JO18-1 en Wilhelmina '08 JO18-1 uit het seizoen 2023-2024 welke is gespeeld op zaterdag 16 september 2023. De uitslag van dit duel was 6-4.

Succesvol eerste optreden eigen publiek
  |  Auteur: Jos Thijssen (leider Gassel JO18-1)  |

Gassel startte goed in het thuiduel tegen Wilhelmina '08 JO18-1. Na 5 minuten kreeg de thuisploeg een penalty en die werd ingeschoten door Gijs Thijssen. Diezelfde Gijs Thijssen had daarna geluk; hij speelde een bal te zacht terug op keeper Jur van der Heijden, de spits zat ertussen maar het schot ging via de lat weer het veld in. Kort daarna werd de voorsprong uitgebouwd naar 2-0, Thijmen Hermanussen rondde goed af na lange pass van achteruit. Even later was het zelfs 3-0, een goede combinatie via de linkerkant waarna Thijmen Hermanussen binnenschoot. Vlak voor rust werd het zelfs 4-0. Na een corner van Wilhelmina '08 was er een snelle uitval waarna Thijmen Hermanussen zijn derde goal binnen kon schieten. Net voor de rust wist Wilhelmina nog tegen te scoren en dus een 4-1 ruststand.

Na de rust werd een goede aanval van Gassel onderbroken door de tegenstander, maar Mike Poels kon de bal onderscheppen en na goed doorzetten Thijmen hermanussen in stelling brengen, die schoot de 5-1 in de verre hoek via de paal binnen. Gassel ging goed door, even later een pass van Jasper van Acht naar Thijmen Hermanussen die wederom het doel wist te vinden en zijn vijfde treffer van middag binnenschoot 6-1. Weer wat later was het bijna 7-1, maar Rick Dinnissen schoot de lage inzet vanaf de zijkant tot ieders verbazing over het doel. Daarna zakte het spel, waarschijnlijkheid door vermoeidheid en het warme weer wat in elkaar en wist de tegenpartij nog drie keer te scoren waardoor de eindstand op 6-4 uit kwam. Al met al een prima overwinning.