2022-2023

Juliana Mill JO8-2 - Gassel JO8-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Juliana Mill JO8-2 en Gassel JO8-1 uit het seizoen 2023-2024 welke is gespeeld op zaterdag 04 november 2023. De uitslag van dit duel was 6-4.

Gassel JO8-1 mist wedstrijdritme
  |  Auteur: Wim Linders (trainer/leider Gassel JO8-1)  |

Na aftasten in de beginfase kwam Gassel na vijf minuten op een 1-0 achterstand. Daarna werd het 1-1 door Eva Loeffen die er als de kippen bij was om een afgeslagen bal binnen te schieten. Door een dromerige fase stond het ineens 4-1. Er werd een keeperswissel doorgevoerd. Bas Linders ging voetballen en Milano Kranenburg trok de keepershandschoenen aan. Er kwam daarna wat meer druk op de goal van Juliana Mill. Een poeier van Bas Linders vanaf de middenlijn betekende een 4-2 stand op het scorebord. Na een overtreding schoot Bas Linders zowaar ook de 4-3 tegen de touwen. De Gasselnaren roken meer en voetbalden vol op de aanval. Dat betekende wel dat er ruimte werd weggegeven. Juliana Mill scoorde de 5-3 en de 6-3 werd gescoord door een speler van de thuisploeg die maar liefst twee koppen groter was dan onze boys en girl. Gassel JO8-1 ging proberen om toch nog een gelijkspel uit het vuur te slepen. Een keurige solo werd afgerond door Joris de Kleijn 6-4. Diverse corners en hachelijke momenten voor de goal van Mill leverden helaas geen doelpunt op. Tot driemaal toe ging de bal rakelings naast de verkeerde kant van de paal. Het was duidelijk even geleden dat er een wedstrijd gespeeld was en ook de trainingen konden helaas niet allemaal doorgaan. De leiding hoopt dat er de komende periode weer twee keer in de week getraind kan worden. Door te herhalen worden we alleen maar beter. Volgende week zaterdag vrij helaas. Toch iedereen fijn weekend!