SJO/SSA MSH Maasduinen JO9-2 - Gassel JO9-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen SJO/SSA MSH Maasduinen JO9-2 en Gassel JO9-1 uit het seizoen 2023-2024 welke is gespeeld op zaterdag 01 juni 2024. De uitslag van dit duel was 2-5.

Kampioen na spannend duel
  |  Auteur: Martine Linders-Hendriks (trainster Gassel JO9-1)  |

We begonnen als de sterkere aan de wedstrijd maar de eerste goal viel voor de thuisploeg. Gelukkig werd Gassel niet uit het veld geslagen en in de tweede tien minuten krulde Max een corner in de goal van de tegenstander. Toen kwamen er heel veel kansen voor Gassel maar de keeper van Maasduinen zat goed in de wedstrijd en de bal wilde er niet in. Misschien dat ook de spanning meespeelde. Toen kwam er een doelpunt van de thuisploeg buiten de officiƫle speeltijd, na een gesprek tussen de leiders van beide ploegen werd deze goal afgekeurd, waar het thuispubliek er hoorbaar niet mee eens was. Uiteindelijk na een korte pauze en peptalk werd het 1-2 door Sem en 3-1 door Jop. De thuisploeg liet het daar niet bij zitten en scoorde de 2-3. De spanning was ook te voelen bij het publiek waardoor er wel eens iets te fanatiek werd aangemoedigd volgens de leider van Maasduinen.

In de laatste 10 minuten moest Gassel alles geven voor het kampioenschap en dat deden ze formidabel, vrij snel achter elkaar vielen 2 goals voor Gassel, eindelijk na alle kansen, en kon het feest na het fluitsignaal beginnen! Max en Anna hebben vandaag de verdediging heel goed dichtgehouden, Yara, Jessie en Daan hebben op het middenveld kilometers gemaakt om, Sem en Jop hebben het de keeper voorin de keeper lastig gemaakt en Tom is fantastisch goed gekeept vandaag! Een gouden team samen! Ook werd afscheid genomen van Jessie die zijn laatste wedstrijd in het oranje Gassel tenue heeft gespeeld omdat hij is verhuist. We gaan hem volgend seizoen missen! Bij een kampioenschap hoort een medaille, champagne, een beker en een platte kar en daar hebben we allemaal enorm van genoten!! Nu lekker bijkomen in de zomerstop en volgend seizoen gaan we er weer tegenaan!