sv OSS 1920 JO8-1 - Gassel JO8-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen sv OSS 1920 JO8-1 en Gassel JO8-1 uit het seizoen 2023-2024 welke is gespeeld op zaterdag 09 september 2023. De uitslag van dit duel was 6-1.

JO8-1 zonder punten huiswaarts
  |  Auteur: Wim Linders (trainer/leider Gassel JO8-1)  |

Na de warmingup uitgevoerd door assistent trainer Abel Loeffen werden de poppetjes op de juiste plaats gezet. De tegenstander had zich op de site van VV Gassel ingelezen want ze wisten al een aantal namen van onze ploeg. De eerste 2 keer 10 min ging redelijk gelijk op. Oss was iets sterker maar de kansen die ze kregen werden door Joris en Lucas goed onschadelijk gemaakt. Toch kwam de 1-0 op het scorebord door een snelle aanval over de flanken werd de bal breed gelegd op de spits die hier wel raad mee wist. Vlak voor de tweede pauze maakten Oss er 2-0 van. Hiervoor had Milano twee keer een doelpunt op zijn schoen maar zijn inzetten gingen helaas naast de verkeerde kant van de paal. Er werd weer de gebruikelijke keeperswissel toegepast. Bas ging voetballen en Milano keepen. Bij Oss werden er verschillende wissels toegepast maar Gassel JO8-1 heeft maar zes kinderen dus kan er niet gewisseld worden.

Er kwam toch wat vermoeidheid in de ploeg van Gassel misschien door enerzijds het vroege tijdstip anderzijds het wat later naar bed door het weekend. Wout ging voorop in de strijd maar de medespelers hadden wat pap in de benen. Oss maakte er door een goede combinatie goal 3-0 van. De boel werd opgepept en door een misser in de verdediging van Oss kon Bas met een hard schot de 3-1 aantekenen. De oranjehemden roken meer en gingen weer op de aanval helaas maakte Oss verdienstelijk gebruik van de weggegeven ruimte en scoorde de 4-1. Milano had nog diverse reddingen op meer tegengoals. De kop ging nu vooral bij Bas hangen en dat kunnen we natuurlijk niet gebruiken met een team van zes personen. De laatste minuut werd het voor de statistieken nog 5-1 en 6-1. Al met al een ochtend waar de tegenstand redelijk zwaar was maar er is afgesproken dat we de volgende keer met zijn allen tot het einde blijven strijden voor een goed resultaat. Bedankt Milano, Lucas, Eva, Joris, Wout en Bas. Volgende week thuis voor eigen publiek. Nieuwe ronden nieuwe kansen.