NIEUWS

Actueel

April 2021

Op deze pagina vindt u het nieuws over de VV Gassel van de maand april 2021. Het meest actuele nieuws over de VV Gassel kunt u vinden op de pagina actueel.

VV Gassel is op zoek naar nieuwe trainer voor het tweede elftal
  |  woensdag 28 april 2021  |

Voor het tweede elftal van VV Gassel is de voetbalvereniging op zoek naar een nieuwe trainer. Dit mag een jonge startende trainer zijn, maar ook een trainer met al jarenlange ervaring die op dinsdag- en donderdagavond de jonge talentvolle groep wil trainen en op zondag tijdens de wedstrijden wil coachen. Als trainer ben je volledig verantwoordelijk voor het samenstellen van uitdagende trainingen en het ontwikkelen van een speelstijl die past bij het team en waarin jouw hand zichtbaar is. Lijkt het je leuk om bij een gezellige club jezelf te ontwikkelen als beginnend trainer of wil je jouw jarenlange opgedane ervaring delen, dan gaan we graag met jou in gesprek. Tegenover je werkzaamheden staat een vergoeding. Ben je geïnteresseerd stuur dan een email naar bestuur@vvgassel.nl.

Nieuwe info en indelingen jeugdteams Regiocup bekend gemaakt
  |  zaterdag 10 april 2021  |

Zoals al eerder gemeld gaat de KNVB als alternatief voor de stopgezette / niet meer gestarte (voorjaars)competities de Regiocup organiseren. Dit betreft een regionale competitie zonder promotie of degradatie. Inmiddels lijkt het erop dat in de aankomende periode versoepelingen in Nederland mogelijk zijn. Vooruitlopend op het weer mogen spelen van wedstrijden tegen andere clubs is de KNVB gestart met de invulling van de poules voor de Regiocup en het ontwikkelen van een speeldagenkalender voor de resterende maanden. De poule-indelingen voor de jeugdteams van VV Gassel zijn afgelopen vrijdag bekend gemaakt. Zo is Gassel JO16-1 ingedeeld in Groep 4 25 en treft het daarin met Handel JO16-1 en SV Milsbeek/Astrantia JO16-1 twee teams die ook in de najaarscompetitie 2020 tegenstander waren. Verder wacht een gemeentelijke derby tegen EGS '20 JO16-1. Gassel JO14-1 krijgt in Groep 4 18 niet echt te maken met regionale tegenstanders want naast bijvoorbeeld Berghem Sport JO14-3 en SJO VITA JO14-1 uit Oijen maken ook MOSA '14 JO14-1 uit Haren en Megen en het Udense UDI '19/CSU JO14-1 deel uit van de groep. Gassel JO12-1 is terecht gekomen in Groep 5 28 en de samenstelling daarvan is nagenoeg geheel gelijk aan de 4e klasse 17 waarin de Gasselse formatie was ingedeeld in de najaarscompetitie 2020. Alleen SV DWSH '18 JO12-1 dat fier aan kop ging in de najaarsreeks ontbreekt. Gassel JO10-1 heeft de minst regionale indeling van de zes Gasselse jeugdteams. Tegenstanders in Groep 2 12 zijn namelijk onder andere SV Oostrum JO10-1 en SV Venray JO10-4. De dichtst bijzijnde opponent is Omlympia '18 JO10-1 uit Boxmeer. Ook Gassel JO9-1 treft vier tegenstanders van buiten de nieuwe gemeente Land van Cuijk. Zo wachten onder andere duels tegen Blauw Geel '38/JUMBO JO9-1 uit Veghel, Gemert JO9-1 en HVCH JO9-1 uit Heesch. De jongste Gasselse formatie die actief is in de Regiocup, Gassel JO7-1, treft twee keer twee tegenstanders van dezelfde club. Groep 1 063 bestaat namelijk uit EGS '20 JO7-4 en EGS '20 JO7-5 en SIOL JO7-1 en SIOL JO7-2. De groep wordt gecompleteerd door SJO Vianen Vooruit/HBV JO7-1. De complete groep-indelingen zijn te vinden op de standenpagina van het betreffende jeugdteam. De indelingen voor de seniorenteams van VV Gassel worden komende week door de KNVB gepubliceerd. Wanneer de eerste duels voor de Regiocup gespeeld gaan worden, is op dit moment nog niet bekend. De daadwerkelijke start is zodra de coronamaatregelen het toelaten. Door de KNVB is daarom een flexibel speelschema gemaakt. In dit schema is rekening gehouden met verschillende startdata. Klik hier voor het speelschema. Voor de Gasselse jeugdteams geldt in elk geval het deel van het schema voor poules met zes teams. Zodra er nieuwe informatie door de KNVB bekend is gemaakt, zal dat hier worden gepubliceerd.