NIEUWS

December 2010

Op deze pagina vindt u het nieuws over de VV Gassel van de maand december 2010. Het meest actuele nieuws over de VV Gassel kunt u vinden op de pagina actueel.

Ook 01 januari 2011 weer Nieuwjaarsreceptie VV Gassel
  |  dinsdag 28 december 2010  |

Volgens al jarenlang goede traditie zal ook op 01 januari van het jaar 2011 door de voetbalvereniging Gassel een Nieuwjaarsreceptie worden gehouden. De aanvang van deze altijd zeer gezellige en drukbezochte bijeenkomst is om 16:00 uur. Plaats van handeling is uiteraard de kantine van VV Gassel op sportpark "de Oude Kamp". Zoals gebruikelijk zal dan ook bekend worden gemaakt wie de sportman en sportvrouw van het jaar 2010 zijn geworden. Net als vorig jaar kunnen de bezoekers van de Nieuwjaarsreceptie via het uitbrengen van hun stem meebeslissen over de sportman en sportvrouw van het jaar. Bovendien maken alle aanwezigen kans op twee keer twee kaartjes voor een Eredivisiewedstrijd en zal notaris Verploegen weer de nummers van uitgelote certificaten voor de verbouwing bekend maken. Eens te meer dus een reden om komende Nieuwjaarsdag naar de kantine van VV Gassel te komen. De bekende Gasselse DJ Ronnie zal zorgen voor de muzikale gezelligheid.

Dinsdagavond 21 december 2010 geen training selectie
  |  donderdag 16 december 2010  |

Dinsdagavond 21 december 2010 is er geen training voor de selectie van de VV Gassel. Op donderdag 23 december 2010 zal er wel gewoon worden getraind. Deze training is tevens de laatste training van het jaar 2010 en daarom is er na afloop een gezellig samenzijn in de kantine van VV Gassel. De eerste training voor de spelers van de selectie in het nieuwe jaar is op dinsdag 11 januari 2011.

Competitieduels van komend weekend door KNVB afgelast
  |  donderdag 16 december 2010  |

Voor het vierde weekend op rij is er geen competitievoetbal voor de Gasselse teams. Ook ditmaal is het de KNVB in het district Zuid II die met een algehele afgelasting is gekomen. Het programma van komend weekend zou het laatste zijn voor de winterstop. De afgelastingen van de afgelopen weken hebben ervoor gezorgd dat een aantal Gasselse teams maar heel weinig keren in actie is geweest tijdens de eerste seizoenshelft. Zo hebben Gassel dames 1 en Gassel 2 respectievelijk slechts vijf en zes wedstrijden gespeeld. Ook de meeste jeugdteams zijn niet verder gekomen dan zes gespeelde duels tijdens de najaarscompetitie 2010. De afgelaste duels bij de jeugd zullen na de winterstop niet meer worden ingehaald omdat komend voorjaar wordt gestart met de voorjaarscompetitie 2011. De afgelaste duels bij de senioren en dames zullen uiteraard nog wel een keer ingehaald moeten worden. Wanneer dit zal gebeuren is op dit moment nog niet bekend.

Drie oefenwedstrijden voor Gassel 1 tijdens de winterstop
  |  zaterdag 11 december 2010  |

Ter voorbereiding op de tweede seizoenshelft zal Gassel 1 een drietal oefenwedstrijden gaan spelen. Het eerste oefenduel is op donderdag 20 januari 2011 en betreft een gemeentelijke derby tegen SCV '58 1 uit Velp. Plaats van handeling is sportpark "de Oude Kamp" in Gassel. Enkele dagen later, op zondag 23 januari 2011, krijgen de Gasselnaren bezoek van OKSV 1 uit Overlangel. De derde oefenwedstrijd staat op de agenda voor donderdag 27 januari 2011. Tegenstander voor de Gasselse formatie is dan De Willy's 1 uit Wilbertoord. Voor het tweede elftal van de VV Gassel is vooralsnog één oefenduel gepland. Op zondag 23 januari 2011 spelen de Gasselnaren op eigen veld tegen OKSV 2.

Selectie en dameselftal zondag a.s. actief in Duitse Goch
  |  vrijdag 10 december 2010  |

Zondag 12 december 2010 zullen de selectie en het dameselftal van de VV Gassel van 11:00 uur tot 13:00 uur gaan voetballen in een overdekte voetbalhal in het Duitse Goch. Op het kunstgras in de hal mag zowel met voetbalschoenen als met sportschoenen worden gespeeld. Het vertrek naar Goch is om 09:45 uur vanaf sportpark "de Oude Kamp" in Gassel. De eigen bijdrage bedraagt ongeveer vijf euro per persoon. Na terugkomst in Gassel zijn er in de kantine van VV Gassel soep en broodjes.

Ook komend weekend alle duels Gasselse teams afgelast
  |  woensdag 08 december 2010  |

Ook komend weekend kunnen de Gasselse voetballers de voetbalschoenen in de kast laten staan. De KNVB in het district Zuid II heeft namelijk vandaag alle competitieduels van zowel zaterdag 11 december 2010 als zondag 12 december 2010 afgelast. De afgelasting door de KNVB komt uiterard niet onverwachts gezien de huidige gesteldheid van de speelvelden. De kans dat er voor de winterstop nog competitieduels afgewerkt moeten worden, lijkt niet al te groot.

Veldtrainingen niet toegestaan t/m komende woensdag
  |  vrijdag 03 december 2010  |

Vanwege de slechte gesteldheid van de velden op sportpark "de Oude Kamp" in Gassel heeft het bestuur van de VV Gassel in overleg met de consul besloten dat er t/m woensdag 08 december niet getraind mag worden. In principe mag er vanaf donderdag 09 december 2010 weer op de velden getraind worden. Mogelijk kan dit nog wijzigen afhankelijk van de weersomstandigheden in de komende dagen.

Alle wedstrijden van komend weekend door KNVB afgelast
  |  woensdag 01 december 2010  |

Komend weekend is er in Nederland geen amateurvoetbal. De KNVB heeft alle amateurwedstrijden van zaterdag 04 december en zondag 05 december 2010 afgelast. De algehele afgelasting is uiteraard geen verrassing gezien het huidige winterse weer. Wanneer de afgelaste duels bij de senioren en dames moeten worden ingehaald, is op dit moment nog niet bekend. Het inhalen zal sowieso pas plaatsvinden na de winterstop. De afgelaste wedstrijden van de jeugdteams zullen zeer waarschijnlijk niet meer ingehaald worden omdat men na de winterstop begint met de voorjaarscompetitie 2011.