NIEUWS

Actueel

Juni 2004

Op deze pagina vindt u het nieuws over de VV Gassel van de maand juni 2004. Het meest actuele nieuws over de VV Gassel kunt u vinden op de pagina actueel.

Tevredenheid over nieuwe klasse-indeling Gassel 1
  |  zaterdag 12 juni 2004  |

Vrijdag 11 juni jl. heeft de KNVB de klasse-indelingen voor standaardelftallen voor het seizoen 2004-2005 bekend gemaakt. Gassel 1 is ingedeeld in de zesde klasse H en mag het daarin onder andere opnemen tegen gemeentegenoten GVV '57 uit Grave en SCV '58 uit Velp. Ook het ver weg gelegen Heerewaarden is komend seizoen één van de tegenstanders van de Gasselnaren. De andere teams in de klasse 6H zijn; DESO uit Oss, Macharen, NLC '03 uit Lith, OKSV uit Overlangel, OVC '63 uit Oijen, SBV uit Haren en SIOL uit Katwijk. Doordat de klasse waarin Gassel 1 is ingedeeld bestaat uit elf in plaats van de gebruikelijke twaalf ploegen heeft de Gasselse formatie twee speeldagen vrijaf. Welke dat zijn en wie de tegenstander is in de eerste wedstrijd op zondag 05 september 2004 is nu nog niet bekend. Spelers, leden van de technische staf en supporters hebben in een eerste reactie laten weten tevreden te zijn met deze klasse-indeling. De nieuwe competitie-indelingen voor de overige elftallen van de VV Gassel zijn nog niet bekend.

Speel mee in de Gasselse EK 2004 - voetbalpool
  |  woensdag 09 juni 2004  |

Net als bij voorgaande EK's en WK's wordt er ook bij het komende EK voetbal een heuse voetbalpool georganiseerd in Gassel. Met deze voetbalpool zijn wederom fraaie geldprijzen te winnen want van het totale inleggeld wordt 97,50% uitgekeerd als prijzengeld. Zo kan de winnaar rekenen op 40% van het totale inleggeld. Uiteraard kan iedereen (dus ook mensen van buiten Gassel) zo vaak als men wil aan deze voetbalpool deelnemen. Deelnameformulieren zijn inmiddels in Gassel huis aan huis verspreid. Wanneer u in het bezit wilt komen van een (extra) deelnameformulier kunt u contact opnemen met Rudy Derks of Maurice Willems of een mailtje sturen naar het volgende emailadres: ekvoetbalpool@vvgassel.nl. Ingevulde deelnameformulieren dienen uiterlijk zaterdag 12 juni om 16:00 uur te zijn ingeleverd bij Maurice Willems. De kosten van deelname bedragen EUR 5,- en dienen bij inlevering van het deelnameformulier te worden voldaan. Tijdens het EK zal op de VV Gassel website dagelijks een actuele tussenstand te vinden zijn. Speel dus ook mee in de Gasselse voetbalpool en wie weet is één van die fraaie geldprijzen wel voor u!