NIEUWS

Juni 2005

Op deze pagina vindt u het nieuws over de VV Gassel van de maand juni 2005. Het meest actuele nieuws over de VV Gassel kunt u vinden op de pagina actueel.

Zondag 03 juli a.s. straatvoetbaltoernooi in Gassel
  |  zondag 26 juni 2005  |

Aankomende zondag 03 juli 2005 is het weer zover. Op deze zondag wordt dan namelijk het jaarlijkse straatvoetbaltoernooi georganiseerd. Dit evenement zal worden gehouden op het Julianaplein te Gassel. Deze dag zullen zestien teams strijden om de felbegeerde "Jos van den Broek-Bokaal". Het toernooi zal beginnen om 11:00 uur en de finale zal plaatsvinden om 16:00 uur. Voor de spelregels wordt verwezen naar het reglement dat de captain van ieder team zal ontvangen. De prijsuitreiking vindt plaats rond 18:00 uur. Na deze prijsuitreiking zal DJ Rob in de aanwezige tent voor een muzikale noot zorgen. Verder zal er een frietkar aanwezig zijn voor de inwendige mens en een groot springkussen voor de kinderen. De entree is uiteraard gratis, dus tot zondag 03 juli a.s. op het Julianaplein!

Oefenwedstrijd Gassel 1 - Hapse Boys 1 gaat niet door
  |  woensdag 22 juni 2005  |

De voor zondag 14 augustus 2005 op het programma staande oefenwedstrijd Gassel 1 - Hapse Boys 1 gaat niet door. Omdat beide ploegen elkaar ook zullen gaan tegenkomen in de competitie 2005-2006 is besloten om de betreffende wedstrijd te schrappen. Door wedstrijdsecretaris Jos van der Heijden wordt inmiddels gezocht naar een andere tegenstander om in de voorbereidingsperiode van het nieuwe seizoen een oefenduel tegen te spelen.

Klasse-indeling Gassel 1 voor seizoen 2005-2006 bekend
  |  zaterdag 11 juni 2005  |

Gassel 1 is door KNVB in het district Zuid II voor het seizoen 2005-2006 ingedeeld in de vijfde klasse G. In tegenstelling tot de voorgaande seizoenen toen de Gasselnaren meer "in de richting van Oss" waren ingedeeld, mag men nu aan gaan treden "in de richting van Limburg". Tegenstanders voor Gassel 1 zijn namelijk de Limburgse clubs Heijen, HRC '27 uit Afferden, Merselo en Montagnards uit Bergen. Ook zijn er voor de Gasselse formatie het komende seizoen streekderby's tegen Constantia uit Wanroij, Hapse Boys uit Haps, SC st Hubert uit Sint-Hubert, VCA uit Sint-Agatha en het Beugense VIOS. De vijfde klasse G wordt gecompleteerd door Odiliapeel/Braks Groep en Venhorst. De wedstrijd tegen VCA heeft voor de Gasselnaren nog een speciaal tintje want deze club wordt momenteel getraind door oud-trainer van VV Gassel John Boeijen. Wie de tegenstander is in de eerste wedstrijd op zondag 04 september 2005 is nu nog niet bekend. Spelers, leden van de technische staf en supporters hebben in een eerste reactie laten weten tevreden te zijn met deze klasse-indeling. De nieuwe competitie-indelingen voor de overige elftallen van de VV Gassel zijn nog niet bekend.

Excuusbrief SBV Haren voor afwezigheid op kampioensreceptie
  |  dinsdag 07 juni 2005  |

Het bestuur van VV Gassel heeft vorge week alsnog een schriftelijke reactie op de uitnodiging voor de kampioensreceptie ontvangen van SBV uit Haren. De brief die is gericht aan het bestuur en de spelers en leiding van Gassel 1 begint met "duizendmaal sorry" en "duizendmaal excuus dat wij afgelopen vrijdag 27 mei niet op de kampioensreceptie van Gassel 1 aanwezig waren". Ook wordt gesproken over "hebben wij ons een zeer slechte verliezer getoond". Middels de betreffende brief willen bestuur, spelers en leiding van SBV 1 alsnog hun welgemeende felicitaties met het behaalde kampioenschap en de daaraan gekoppelde promotie naar de 5e klasse aan ons overbrengen. Ook hopen zij dat de gemaakte excuses en de felicitatie door Gasselse zijde worden aanvaard. Tot slot worden het bestuur, spelers en leiding van Gassel 1 het komende voetbalseizoen veel succes gewenst in de vijfde klasse. Hoewel de reactie van SBV een beetje aandoet als mosterd na de maaltijd zullen we in dit geval maar zeggen "beter laat dan nooit".

Selectie en dames starten seizoen '05-'06 op 02 augustus 2005
  |  dinsdag 07 juni 2005  |

Voor zowel de spelers van de selectie als voor de speelsters van het dameselftal van de VV Gassel staat op dinsdag 02 augustus 2005 de eerste training van het seizoen 2005-2006 op het programma. De eerste oefenwedstrijd van Gassel 1 in de voorbereiding is op donderdag 11 augustus 2005. Op sportpark "de Oude Kamp" in Gassel is NEC Amateurs 1 dan de tegestander. Een paar dagen later, op zondag 14 augustus 2005, mogen de Gasselnaren op eigen veld aantreden tegen Hapse Boys 1. Een weekend later zal Gassel 1 deelnemen aan het Zilveren Zwaluw-toernooi in Oeffelt. Voor de Gasselse dames staan er voor de start van de competitie op zondag 04 september 2005 maar liefst drie oefenwedstrijden op het programma. Zo speelt Gassel dames 1 zondag 21 augustus 2005 om 11:00 uur in Mill tegen Juliana Mill dames 1. Op donderdag 25 augustus 2005 wacht in Gassel het treffen tegen RKOSV Achates dames 1 uit Ottersum en op kermiszondag 28 augustus 2005 brengt De Zwaluw dames 1 uit Oeffelt een bezoek aan Gassel. Voor de andere seniorenelftallen zijn vooralsnog geen oefenwedstrijden ingelast. De training voor de overige senioren en andere liefhebbers start op donderdag 25 augustus 2005.