NIEUWS

Actueel

Maart 2021

Op deze pagina vindt u het nieuws over de VV Gassel van de maand maart 2021. Het meest actuele nieuws over de VV Gassel kunt u vinden op de pagina actueel.

Jarige VV Gassel trakteert op actie met contributie komend seizoen
  |  zaterdag 06 maart 2021  |

Op 15 juni van dit jaar bereikt VV Gassel de mooie leeftijd van 75 jaar. Oorspronkelijk was het plan om het weekend van 18 juni 2021 een prachtig feest te organiseren. Door de bekende Corona omstandigheden gaat dit feest helaas niet door. Wel is er voor volgend jaar een nieuwe datum bepaald waar in het 76e jaar van VV Gassel het 75-jarig jubileum wordt gevierd. Wederom is er gekozen voor een volledig feestweekend van vrijdag 17 tot en met zondag 19 juni 2022. Tot aan het moment van het feestweekend in 2022 zal VV Gassel met een aantal leuke acties en evenementen komen zowel voor leden als niet leden. De eerste actie heeft betrekking op de contributie voor komend voetbaljaar. Vanwege het 75-jarig jubileum betalen zowel onze huidige leden, als onze nieuwe leden volgend jaar maar 75% van het normale contributiebedrag. Indien je als VV Gassel lid een nieuw lid (persoon die minimaal het afgelopen jaar geen lid van VV Gassel is geweest) aandraagt, betaal je samen maar 75% voor een lidmaatschap en ben je met 2 personen lid. Ditzelfde geldt ook wanneer je met 2 personen lid wilt worden van VV Gassel. Dan betaal je samen de kosten van 75% van een lidmaatschap. Je bent dan dus met 2 personen lid en daarvoor betaal je per persoon slechts 37,5% van de reguliere prijs. Houdt u de de komende maanden de VV Gassel website, de social media kanalen en de regionale media in de gaten voor meer 75-jarig jubileum acties als aanloop naar het feestweekend in juni 2022. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ledenadministratie@vvgassel.nl.